Witamy na szkolnej stronie Publicznego Gimnazjum nr 3 w Pielgrzymowicach

10 czerwca 2017 22:28 | Aktualności

Super wycieczka

Wycieczka klas trzecich

W tym roku na trzydniową wycieczkę klasy trzecie wybrały się w Pieniny.

31.05, czyli pierwszego dnia naszej wycieczki, o godzinie 7.00 wyjechaliśmy autokarem spod szkoły. Ok. godziny 11.00 dotarliśmy do Dębna, gdzie mieliśmy okazję zwiedzić zabytkowy kościół pod wezwaniem św. Michała Archanioła - zabytek wpisany jest na Listę Światowego Dziedzictwa Kultury UNESCO. Po zwiedzeniu świątyni, wybraliśmy się na spływ przełomem Dunajca, który trwał około 2 godziny. Później wybraliśmy się na zaporę wybudowaną na Jeziorze Czorsztyńskim, gdzie zrobiliśmy kilka pamiątkowych zdjęć. Musieliśmy chwilę poczekać, zanim zobaczyliśmy stare pojazdy zgromadzone w wozowni, a następnie zwiedziliśmy zamek w Niedzicy i pojechaliśmy się zakwaterować.

Drugiego dnia, po śniadaniu, udaliśmy się wraz z przewodnikiem, by wspiąć się na Trzy Korony, skąd mieliśmy okazję podziwiać niesamowite widoki. Następnie około godziny 16.00 wróciliśmy do pensjonatu.

Ostatniego dnia, około godziny 9.00 wykwaterowaliśmy się i wybraliśmy się na spotkanie z przewodnikiem. Wjechaliśmy kolejką na Palenicę, a stamtąd rozpoczęliśmy spacer po Małych Pieninach - wybraliśmy się na szczyt Wysokie Skałki, następnie zatrzymaliśmy się na krótki odpoczynek w schronisku i kontynuowaliśmy swoją podróż w kierunku Wąwozu Homole. Przejechaliśmy autokarem do Szczawnicy, gdzie mieliśmy okazję przejść się spacerem po Parku Zdrojowym. W drogę powrotną wyruszyliśmy o 16.00, a pod szkołą byliśmy około godziny 20.00.